القران الکریم.
اکرامی، جواد (1389). جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی. گفتمان حقوقی، 17 و 18، 94-73.
الطباطبائی، السید محمد حسین (بیتا). المیزان فی تفسیر القرآن، (ج 12) ، مندرج در: سایت کتابخانه مدرسه فقاهت.
جعفری، مجتبی (1387). مختصر جرم شناسی (خلاصه مباحث جرم شناسی نجفی ابرند آبادی)، lawtest.ir.
بستان، بهنام (1396). روانشناسی و جامعهشناسی تغییر، آشنایی با مبانی تئوریک دابوت (چاپ 4)، تهران: آوای کلار.
رحمدل، منصور (1394). تناسب جرم و مجازات (چاپ سوم)، تهران: سمت، مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی.
ریاضی مبارکی، مهدی (1385). تعیین مجازات متناسب جرم و مجرم در حقوق کیفری با نگرشی بر نظام کیفری ایران و انگلستان. (پایاننامه کارشناسی ارشد). دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران.
سبحانینیا، محمد (1394). کرامت اقتضایی انسان در بوته نقد. پژوهشنامه معارف قرآنی، 6 (22)، 108-136.
علی جفری، شیخ حبیب (11/09/2008). الدرس التاسع، الکبر، ایها المرید..http://www.almoreed.com/archives/episodes/episode9
صابری تولایی، علی (1392). توجیه مجازات از رویکردهای محض تا رویکردهای بینابین. (رساله دکتری). دانشگاه تهران، تهران، ایران.
صفاری، علی و صابری، راضیه (1393). دفاع مشروع و پیشگیری وضعی (چاپ اول)، تهران: مجمع علمی و فرهنگی مجد.
فیض، رضا (1387). مبانی عرفانی کرامت ذاتی انسان. فصلنامهاخلاقپزشکی، 2 (6)، 29-11.
کینیا، سید مهدی (1378). خودبینی و شخصیت جنایی. مجله مجتمع آموزش عالی قم،1، 115-97.
محسنی دهکلانی، محمد (1392). بازجستی فقهی در ماهیت قوادی. پژوهشنامه حقوق اسلامی، 14(2 (پیاپی 38))، 180-151.
محمدی، ابوالحسن (1395). مبانی استنباط حقوق اسلامی/ اصول فقه (چاپ 58)، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
نوبهار، رحیم (1389). اهداف مجازاتها در جرائم جنسی؛ چشماندازی اسلامی (چاپ 1)، تهران: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشکده فقه و حقوق.
(1385).بررسی و نقد ادله حد بودن قوادی. فلسفهوکلام،برهانوعرفان، 7، 169-149.
(1393). جستاری در دلایل نقلی تقسیمبندی حد-تعزیر. فصلنامه تحقیقات حقوقی، 67، 164-135.
و عرفانیفر، امیر (1396). واکاوی تحلیلی-انتقادی تفاوتهای میان حد و تعزیر. فصلنامه راهبرد، 6 (82) 240-208.